Ceník ubytování 

Ceny jsou kalkulovány na týden za celý apartmán/dvojlůžkový pokoj.

Ceny jsou uváděny včetně veškerých poplatků (zahrnují lůžkoviny, energie, připojení na internet)

Objednat lze i kratší pobyty než je týden.

Cena nezahrnuje poplatek OÚ  19 kč/osoba/den

Přistýlka 250 Kč/osoba/den

Domácí zvířata: 120 Kc/zvíře/noc

 

 

INSAP s.r.o.
GE Money Bank
193 346 816/0600
vs: císlo rezervace

do poznámky uvedte vase jméno a termín ubytování

 

od do

apartmán A2

(pro 6 osob) 

cena od

apartmán A1

(pro 4 osoby)

cena od

apartmán S1

(pro 3 osoby)

cena od

1.7. 31.8. 13 500 Kč 10 900 Kč 8 400 Kč
1.4. 31.6. 11 500 Kč 8 900 Kč 6 400 Kč
1.9. 20.12. 11 500 Kč 8 900 Kč 6 400 Kč
21.12 31.3. 13 500 Kč 10 900 Kč 8 400 Kč  

 

 

 

 

 

Na základě Nařízení EU 2016/679 (dále jen GDPR) vám sdělujeme informace o zpracování osobních údajů hostů, ke kterému dochází v souvislosti s jejich pobytem.

Kontaktní údaje

Správcem osobních údajů je Restaurant Max, provozovaný firmou INSAP s.r.o., Klostermannova 761/3, 370 03 České Budějovice.

Kontaktní údaje na osobu odpovědnou za ochranu osobních údajů jsou: insap@seznam.cz, tel. 774 410 222

Tabulka zpracování osobních údajů

Název zpracování osobních údajů

Účel zpracování

Kategorie osobních údajů

Právní titul

Upřesnění právního titulu - zákon

Zdroj - od koho získáno

Doba uložení nebo lhůta pro výmaz

Kategorie příjemců údajů

Rezervace ubytování - příjem informací z internetových rezervačních portálů

Zarezervování pobytu

Identifikační a kontaktní údaje, doba pobytu

Uzavření nebo plnění smlouvy


rezervační portál

Uložení po dobu pobytu a reklamační lhůty.

nejsou

Rezervace ubytování - na recepci osobně a telefonicky

Zarezervování pobytu

Identifikační a kontaktní údaje, doba pobytu

Uzavření nebo plnění smlouvy


subjekt údajů

Uložení po dobu pobytu a reklamační lhůty.

nejsou

Evidence údajů o ubytovaných v Knize hostů.

Zajištění pobytu

Identifikační a kontaktní údaje, doba pobytu, poskytnuté služby

Uzavření nebo plnění smlouvy


subjekt údajů

Uložení po dobu pobytu a reklamační lhůty.

nejsou

Předání údajů Cizinecké policii

Splnění právní povinnosti - par 102 zákona o ubytování cizinců 326/1999 Sb.

Identifikační údaje a doba pobytu

Právní povinnost


subjekt údajů

6 let od ukončení pobytu

Cizinecká policie

Evidence hostů v Databázi klientů

Zrychlení rezervace stálých hostů

Identifikační a kontaktní údaje

Oprávněný zájem


subjekt údajů

Do doby podání námitky.

nejsou

Předání dat o hostovi do ID-přístupového systému

poskytování přístupu do prostor

Základní identifikace a číslo pokoje

Uzavření nebo plnění smlouvy


subjekt údajů

Po dobu pobytu

nejsou

Účtenky a Faktury - doklady pro DPH

Vystavování prodejních dokladů

Údaje povinné pro vystavení dokladů pro DPH

Právní povinnost

č. 235/2004 Sb., o DPH par 35 a 35a

subjekt údajů

10 let

Finanční úřad

Zpracování identifikačních údajů pro zajištění služeb během pobytu

Identifikace hosta pro usnadnění poskytování služeb

Identifikační údaje

Oprávněný zájem


subjekt údajů

Do doby podání námitky

nejsou

Zákaznický systém (věrnostní karty) pro hosty restaurace a hotelových služeb

Poskytování slev při opakovaných službách

Kontaktní údaje

Oprávněný zájem


subjekt údajů

po dobu používání karty

nejsou

Vysvětlení k tabulce a zpracování

Právní tituly - jsou zákonná odůvodnění zpracování a jsou definovány v nařízení GDPR, článcích 6 a 9.

Doba uložení - znamená, po jakou dobu jsme oprávněni nebo povinni vaše údaje zpracovávat a mít je uloženy.

Další příjemci - zde uvádíme, jakým dalším příjemcům údaje předáváme. Pokud je uvedeno "Nejsou", pak to znamená, že je nikomu nepředáváme.

Zdroj údajů - zde uvádíme, od koho jsme osobní údaje získali. Pokud je uvedeno "Subjekt údajů", pak to znamená, že jsme je získali přímo od osoby, které se týkají.

Nemáme v úmyslu vaše osobní údaje předávat mimo EU nebo nějaké mezinárodní organizaci.

V případech, kdy je zpracování založeno na právním titulu "Uzavření nebo plnění smlouvy", potřebujeme vaše osobní údaje pro uzavření smlouvy a její následné plnění, bez nich není možné smlouvu uzavřít.

V případech, kdy je zpracování založeno na právním titulu "Právní povinnost", potřebujeme vaše osobní údaje zpracovávat na základě zákonných požadavků do dobu stanovenou daným zákonem a po tuto dobu toto zpracování nesmíme omezit ani vymazat.

Vaše osobní údaje budeme zpracovávat pouze za účely uvedenými v tabulce.

Osobní údaje získáváme přímo od subjektů údajů s výjimkou zpracování "Rezervace ubytování - příjem informací z internetových rezervačních portálů", kdy získáváme část osobních údajů od firem, provozujících internetové rezervační portály. Kontaktní údaje o těchto správcích osobních údajů naleznete na jejich webových stránkách, kde jste provedli rezervaci. Vzhledem k jejich většímu počtu a vzájemnému předávání údajů mezi nimi je zde neuvádíme.

Popis práv subjektů údajů

Jako subjekt údajů (fyzická osoba, o níž jsou údaje zpracovávány) máte k vašim osobním údajům tato práva:

Právo

Upřesnění

Požadovat výpis

Jedná se o výpis údajů, které o vás vedeme, tzv. právo na přístup.
Výpis provedeme ve formátu podle našich možností. Nemáte právo požadovat výpis ve vámi stanoveném formátu.
Výjimkou kdy nesmíme výpis provést, jsou případy, týkající se dokumentů, jejichž zveřejněním by byla ohrožena práva a svobody jiných osob. Jedná se o osobní údaje dalších osob, ochranu obchodního tajemství, duševního vlastnictví apod.

Požadovat opravu

Pokud zjistíte, že o vás vedeme nepřesné, zastaralé nebo neúplné údaje, požádejte o jejich opravu nebo doplnění.

Požadovat výmaz

Výmaz musíme provést v případech, kdy bychom měli uložené osobní údaje po stanovené době uložení nebo neměli platný právní titul.
Výmaz nesmíme ze zákona provést v případech, kdy je zpracování prováděno z titulu Plnění smlouvy nebo Právní povinnosti.

Požadovat omezení zpracování

Toto se týká zpracování z titulu oprávněného zájmu.
K omezení zpracování dojde v případě podání námitky a omezení bude trvat po dobu posuzování námitky.

Podat námitku proti zpracování

Podat námitku lze v případech, kdy je zpracování prováděno z titulu oprávněného zájmu.
Námitka proti zasílání obchodních sdělení bude vždy uznána.
V případech uvádění vašeho jména nebo jiného kontaktního údaje v zájmu poskytování služeb je možnost zneužití téměř vyloučena a pro tyto činnosti je to nezbytné. Proto tento náš oprávněný zájem považujeme za převažující a námitky neuznáváme.

Odvolat souhlas se zpracováním

To je možné v případech, kdy je zpracování prováděno na základě souhlasu. Pokud jste ke zpracování poskytli souhlas a odvoláte ho, bude zpracování ukončeno.

Požadovat výpis v přenositelném formátu

Výpis v přenositelném formátu můžete požadovat pouze v případech zpracování založených na právních titulech - plnění smlouvy a souhlasu.
Můžete požadovat vypsání pouze těch údajů, které jste nám předali a které vedeme v elektronické podobě a nemáte právo požadovat formát. Předáme vám je ve formátu XLS s pojmenovanými sloupci.

Podat námitku proti automatizovanému rozhodování

Neprovádíme žádná zpracování založená na automatizovaném rozhodování.

Podat stížnost na dozorový úřad

V případě, že bychom vám na vaši žádost do 1 měsíce neodpověděli, můžete podat stížnost na Úřad na ochranu osobních údajů.

Způsob výkonu práv

Pokud budete chtít uplatnit některé z těchto práv, můžete si podat žádost tímto způsobem:

Na recepci hotelu bude ověřena vaše totožnost podle občanského průkazu nebo pasu a bude s vámi sepsána žádost a sdělen termín vyřízení. Bez ověření totožnosti není možné žádost přijmout.

K datu vyřízení vám zde bude po opětovném ověření totožnosti předáno písemné Vyrozumění o výsledku žádosti a související materiály.

Za požadavek na více než jednu kopii jsme oprávněni účtovat poplatek odpovídající administrativním nákladům.

Úkony spojené s výkonem práv subjektů údajů jsou činěny bezplatně.

Jsou-li však žádosti shledány jako zjevně nedůvodné nebo nepřiměřené, zejména proto, že se opakují, pak můžeme:

  1. uložit přiměřený poplatek zohledňující administrativní náklady

  2. odmítnout žádosti vyhovět.

Chcete-li podat žádost elektronicky:

  1. zašlete ji e-mailem na adresu vaic@caramell.cz s platným elektronickým podpisem, bez tohoto potvrzení totožnosti nemůže být uznána.

  2. Nebo zašlete z vaší datové schránky do datové schránky: ui4gar4

Uveďte do ní:

  1. Identifikační údaje - jméno, příjmení, datum narození

  2. O výkon jakého práva žádáte - viz kapitola Popis práv subjektů údajů

  3. Upřesnění žádosti - např. v případě opravy správné údaje

  4. Telefon - pro případná upřesnění a domluvu na dalším postupu

V případě, že vzniknou pochyby o vaší totožnosti, jsme oprávněni vás požádat o poskytnutí dodatečných informací pro potvrzení totožnosti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

   
Pes CZK 800,-/týden

 

STORNO PODMÍNKY:

 

POPIS APARTMÁNŮ

Apartmán A1 nemá oddělené ložnice, má vlastní kuchyňku, wc, sprchu.

Apartmán A2 má 2 oddělené ložnice, sprchu, wc, kuchyňku.

Apartmán S1 nemá oddělené ložnice, má vlastní sprchu, wc, kuchyňku.